svininfluensan

många är rädda för å vaccinera sej mot svininfluensan men jag tycker det ä bra att man får chansen. jag ä rädd för den där influensan å¨så fort nån hostar på bussen så försöker jag ta mej bort från människan. jag har ingen lust å dö i nån jäkla influensa i alla fall.

jag trodde riskerna var över här i sverige men det verkar inte så för det verkar vara nu som folk börjar dö. ja några har ju dött av vaccinet också men ändå jag tror inte det är lika stor risk i alla fall. jag tillhör ingen riskgrupp men jag ska i alla fall vaccinera mej så fort jag får.

Kommentarer
Postat av: Malla

Hej! kikar in bara :)

Ha en bra dag!

/Malla

2009-11-04 @ 08:59:51
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0