Påsken är över

Det är så sällan jag hinner skriva i min blogg, men nu ska jag göra ett försök. Jag har haft en trevlig påsk med tjocka släkten och god mat. Det är alltid kul med högtider för då träffas vi i min släkt fast vi nästan aldrig annars träffas. Lite hyckleri kan man tycka och det är det också. Samtidigt har vi roligt när vi väl träffas. I år var vi hos min farmor och jag har en gullig farmor. Hon börjar bli ganska gammal nu, men hon ordnar ändå med god mat och sånt, de går liksom inte få stopp på na.

Det är också skönt att vara på landet och slippa vara anträffbar, jag kan slappna av på ett annat sätt, för farmor har inte ens en dator och hon skulle aldrig skaffa en heller. Hihi. Men även omd et var skönt att slippa dator och sån dom dagar jag var hos farmor så är det skönt att komma hem nu och kunna surfa runt.

Jag är så glad att våren är på väg och man känner hur värmen kommer och jag blir glad och allt känns lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0