Hemma igen

Jag har precis varit ute på krogen mä en polare. är kanske inte helt nyckter men ville bara skriva några ord här ändå. Jag tycker bara de ä skitdålig stil om man går ut med en polare å hon sen går hem med en kille fast att vi bestämmt att dela taxi hem (hon skulle sova hos mej).

Ja det var de som hände. Dessutom kanske det ä lite gammalmodigt men jag tycker det ä lite halväckligt att ba träffa en kille på krogen å sen hänga med honom hem. Det ä kanske inte min sak men jag tycker det känns lite halvläbbigt. Både av henne å honom faktiskt. Varför gör man det? Ba för att man ä kåt. eller vaddå? Jag tror i allafall inte jag skulle fixa dä. Dessutom säger hon att hon ite gilla onenigtstands liksom. Nähä? Det är därför du har dom eller?

Äh skit samma. Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0