Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av bloggerskan Sensua:

Berätta sju saker om dig, det kan vara både alldagliga och knäppa.

Så här kommer sju saker om mig:
  1. Jag älskar att inreda på hösten
  2. Jag är väldigt förtjust i skaldjur
  3. Jag ser sällan på TV
  4. Jag läser många bloggar men följer få
  5. Jag är relativt insatt i politik
  6. Jag blir aggressiv av att frysa
  7. Jag är väldigt social men blyg på samma gång

Jag utmanar följande personer:
Mimmi
Bianca Suger Baby
Saba
Trust
Min väg tillbaka
Martina
Bara en ny dag

Gör så här, regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

Kommentarer
Postat av: Trust

Jag har gjort utmaningen :-)

2008-11-01 @ 00:34:13
Postat av: Fia

Hej, jag har redan gjort utmaningen då jag fick den för några månader sedan också....

2008-11-02 @ 14:45:33
URL: http://www.sofiapalm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0